Шановні колеги! Дорогі учні! Вітаю Вас на сторінках свого блогу! Буду рада, якщо мої напрацювання стануть Вам у нагоді!

Про мене

 ПРО МЕНЕ


                                  

 Дякуй світу дитинства, бо завдяки
                йому ти зберігаєш молодість душі

                                                     

Пилип Мирослава Петрівна 
  20.08.67 р.н.
Адреса: с.Буців, Мостиського р-ну
Посада: вчитель математики, фізики та інформатики Буцівської ЗОШ І-ІІст(1992-2021 р)
вчитель фізики-  ОЗ "Малнівський ЗЗСО І-ІІІст." (2021- 
вчитель фізики-  Берегівський ЗЗСО І-ІІ ст,(2022-
 Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії 
Освіта: вища,  Дрогобицький державний  педагогічний інститут ім. Івана Франка,1989р; за спеціальністю  « Математика з додатковою спеціальністю фізика»  та присвоєно кваліфікацію « вчитель математики та фізики»)

 Дата і результат останньої атестації

25.03.2019р., відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії, « спеціаліст першої категорії»

Курси: при ЛОІППО. 
 Реєстраційний номер:  
 Курсова робота на тему: « Розвиток логічного мислення на уроках математики.» 
 Загальний педагогічний стаж: 34 роки. 6 місяців
Педагогічний стаж у даній школі:3 роки
Предмети,які викладаю:,фізика,астрономія

Проблема над якою працюю:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики як необхідна умова формування їх життєвих компетенцій»

Життєве кредо: 
Життя як сходинки з кожною новою все важче й важче, головне не зупинятись, бо рух це життя, а зупинка це смерть.

Педагогічне кредо: 
«Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху»

Форми роботи:                                                    
  • Індивідуальна ; 
  • Колективна; 
  • Парна.
  • Групова; 
  • Доповіді,реферати,повідомлення,презентація,проект;
  • Урок-лекція; 
  • Урок-практикум; 
  • Урок-залік; 
  • Урок-гра; 
  • Урок-подорож.
Епіграфом до навчання може служити китайське прислівя.
“ Скажи мені - і я забуду.
Покажи мені - і я запамятаю.
Залучи мене - і я навчуся “.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
  • особистісно орієнтоване виховання, 
  • технологію групової навчальної діяльності,
  •  інформаційні технології, 
  • інтерактивні технології, 
  • технологію формування творчої 
  • особистості, розвиток критичного мислення

Форми перевірки домашнього завдання:
  • Вибіркова;
  • фронтальне опитування;
  •  виконання аналогічних вправ;
  • взаємоперевірка учнями;
  • опитування за викликом до дошки;
  • змагання між рядами чи групами;
  • бліц контроль

Мета домашніх завдань:

  • розширити набуті знання на уроці;
  •  поглибити знання набуті на уроці;
  •  закріпити знання набуті на уроці;
  •  формувати навички самостійно працювати;
  • підготовка до засвоєння нового матеріалу;
  • розвивати пізнавальні інтереси;
  • розвивати творчі здібності учнів

Види домашніх робіт

  • усні;
  • письмові;
  • індивідуальні, групові та парні;
  • репродуктивного характеру;
  • конструктивного характеру;
  • творчого характеру;
  • завдання на вибір

Рівні домашнього завдання

  • обов'язковий мінімум;
  •  тренувальний;
  • творчий


Немає коментарів:

Дописати коментар