ПРО МЕНЕ
йому ти зберігаєш молодість душі

Пилип Мирослава Петрівна
20.08.67 р.н.
Адреса: с.Буців, Мостиського р-ну
Посада: вчитель математики, фізики та інформатики Буцівської ЗОШ І-ІІст(1992-2021 р)
вчитель фізики- ОЗ "Малнівський ЗЗСО І-ІІІст." (2021-
вчитель фізики- Берегівський ЗЗСО І-ІІ ст,(2022-
Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії
Освіта: вища, Дрогобицький державний
педагогічний інститут ім. Івана Франка,1989р; за спеціальністю « Математика з додатковою спеціальністю
фізика» та присвоєно кваліфікацію «
вчитель математики та фізики»)
Дата і результат останньої атестації
25.03.2019р., відповідає раніше присвоєній
кваліфікаційній категорії, « спеціаліст першої категорії»
Курси: при ЛОІППО.
Реєстраційний номер:
Курсова робота на тему: « Розвиток логічного мислення на уроках математики.»
Загальний педагогічний стаж: 34 роки. 6 місяців
Педагогічний стаж у даній школі:3 роки
Предмети,які викладаю:,фізика,астрономія
Проблема над якою працюю:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики як необхідна умова формування їх життєвих компетенцій»
Життєве кредо:
Життя як сходинки з кожною новою все важче й важче, головне не зупинятись, бо рух це життя, а зупинка це смерть.
Педагогічне кредо:
«Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху»
Форми роботи:
- Індивідуальна ;
- Колективна;
- Парна.
- Групова;
- Доповіді,реферати,повідомлення,презентація,проект;
- Урок-лекція;
- Урок-практикум;
- Урок-залік;
- Урок-гра;
- Урок-подорож.
Епіграфом до навчання може служити китайське прислів’я.
“ Скажи мені - і я забуду.
Покажи мені - і я запам’ятаю.
Залучи мене - і я навчуся “.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
- особистісно орієнтоване виховання,
- технологію групової навчальної діяльності,
- інформаційні технології,
- інтерактивні технології,
- технологію формування творчої
- особистості, розвиток критичного мислення
Форми перевірки домашнього завдання:
- Вибіркова;
- фронтальне опитування;
- виконання аналогічних вправ;
- взаємоперевірка учнями;
- опитування за викликом до дошки;
- змагання між рядами чи групами;
- бліц контроль
Мета домашніх завдань:
- розширити набуті знання на уроці;
- поглибити знання набуті на уроці;
- закріпити знання набуті на уроці;
- формувати навички самостійно працювати;
- підготовка до засвоєння нового матеріалу;
- розвивати пізнавальні інтереси;
- розвивати творчі здібності учнів
Види домашніх робіт
- усні;
- письмові;
- індивідуальні, групові та парні;
- репродуктивного характеру;
- конструктивного характеру;
- творчого характеру;
- завдання на вибір
Рівні домашнього завдання
- обов'язковий мінімум;
- тренувальний;
- творчий
Немає коментарів:
Дописати коментар